Moje ulubione seriale cz. I

Dziś podzielę się z Wami listą ulubionych seriali, które aktualnie oglądam. Czy są wśród nich również Wasi ulubieńcy? Zapraszam do lektury

  Zacznę od tytułów, które oglądam sama:

źródło: http://www.business2community.com/
1. Scandal - serial Shondy Rhimes, który wciągnął mnie od razu. Gdy zaczęłam go oglądać, miałam masę sezonów do nadrobienia, ale zaległości nadrobiłam błyskawicznie. Jeśli lubicie serial z wyraźnym wątkiem politycznym, intrygami i nietypowym ujęciem PR-u politycznego, ta propozycja jest dla Was :)


źródło: http://telenowelenadvd.blog.pl/
2. Jane the virgin - scenariusz serialu jest absurdalny, ale fabuła wciąga od początku, szczególnie dziewczyny, które lubią romanse lub/i telenowele. Czy we współczesnym świecie może dojść do 'niepokalanego poczęcia'? Jeśli jesteście ciekawi to zachęcam do oglądania. Jane the virgin to wielka dawka humoru, szybkie zwroty akcji i postaci, do których widz szybko się przywiązuje... mając konto na netflixie szybko wchłonęłam dwa sezony i teraz ciężko mi czekać na każdy kolejny odcinek - też tak macie?


źródło: youtube.com
3. How to get away with murder - kolejny z hitów Shondy. Serial o nietuzinkowej profesor prawa i jej studentach, których połączy coś więcej niż wspólne uczestnictwo w wykładach... obecnie na antenie jest trzeci sezon, ja sama mam chwilowy kryzys związany z Annalise i spółką, więc czekam na moment, w którym wrócę do śledzenia tej historii.


źródło: http://www.huffingtonpost.com/2014/01/19/greys-anatomy-abc_n_4627678.html
4. Grey`s anatomy - miałam problem z umieszczniem tego serialu, ponieważ na antenie ABC ma swoje miejsce nieprzerwanie od 2005 (11 lat!, więc nie jest telewizyjną nowością. Myślę, że większość z Was kojarzy Chrirurgów, nawet jeśli seriale medyczne nie są Waszym ulubionym gatunkiem.
Ten serial darzę złożonym uczuciem - z biegiem sezonów stopniowo 'odkochiwałam się', pewnie ze względu na roszady w obsadzie i wykręcanie finałów do granic możliwości (chętnych odsyłam na fora internetowe lub bezpośrednio do odcinków). 
Jednak po rocznym zawieszeniu oglądania, niedawno 'nawróciłam się' i z ciekawości sprawdziłam, jak wygląda życie po, uwaga spojler śmierci Dereka Sheperda. 
Na szczęście twórcy wrócili do kręcenia odcinków w starym stylu i znów z radością czekam na chwilę, gdy odwiedzę szpital w Seattle.
Jeśli macie ochotę na dłuuuugą wyprawę w medyczny świat, pełen dziwnych przypadków, romansów, wzruszeń i nagłych zwrotów akcji, serdecznie polecam Grey`s anatomy.


źródło: https://www.amazon.com/Mozart-Jungle-Season-1/dp/B00I3MNGCG

5. Mozart in the jungle - nie może zabraknąć tytułu związanego z muzyką. To szalona produkcja Amazon Studios, opowiadająca o życiu oboistki Hailey Rutledge, która stara się o angaż w orkiestrze filharmonii w Nowym Jorku. Lekko nie jest, środowisko muzyków nie należy do najłatwiejszych, a jeśli dodać do tego pracę orkiestry zgodną z wymaganiami stawianymi przez ich związek zawodowy, robi się bardzo wesoło :D
Dwudziestominutowe odcinki niosą ze sobą masę żartów sytuacyjnych, dobrej muzyki i nie męczącej fabuły, zatem polecam nie tylko fanom muzyki klasycznej.


źródło: http://www.telemagazyn.pl/artykuly/artysci-nowy-serial-tvp2-poznaj-szczegoly-47301.html
6. Artyści - jedyna rodzima propozycja w zestawieniu. Jest to doskonale zrealizowany miniserial, pokazujący codzienne zmagania dyrektora Teatru Popularnego. Cechuje go świetna obsada i gra na wysokim poziomie oraz interesujący scenariusz. Czasem warto dać szansę produkcji z własnego podwórka - ja się nie zawiodłam i Wam gorąco polecam ten serial.

W następnej części napiszę o kolejnych ulubionych serialach oraz o tym, co oglądam z Mężem

Popularne posty