Beatles For Sale


O projekcie usłyszałam jakiś czas temu, lecz nie miałam okazji uczestniczyć w koncercie. 18 września zespół projektu Beatles for sale zabrał mnie w inny świat - pełen tańca, radości i uśmiechu.

  
  Piątkowe wieczory, szczególnie przy sprzyjającej pogodzie wypędzają warszawiaków z domów. Oferta wydarzeń kulturalnych jest ogromna i każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Konkurencja jest ostra - mimo to, wielu ludzi, tak jak ja, mój mąż i znajomi, wybraliśmy koncert tuż obok Cafe Kulturalna przy PKiN w Warszawie.

Na pierwszy rzut oka można by uznać, że to kolejny wieczór z coverami legendarnej grupy The Beatles - nic bardziej mylnego. Przyzwoite przygotowanie zespołu, świetnie dobrany repertuar i energia, która niemal od początku udzielała się publiczności sprawiły, że na koncercie czułam się doskonale. Sporo osób tańczyło lub podrygiwało, co bardzo lubię.

Wisienką na torcie był udział Ani Rusowicz i Natalii Przybysz, które wyniosły wybrane utwory w nowy, niemal kosmiczny wymiar.
Ania zaśpiewała "Here comes the sun", "Get back" oraz "Hey, Jude" Natalia wybrała "Oh, darling", "Come Together" oraz (spełniając marzenie moje i Karoliny) "I want you (she`s so heavy)".

  Jeśli kiedyś w Waszym mieście zagości projekt "Beatles for sale", śmiało zabierzcie ze sobą ukochaną osobę, rodziców, przyjaciół i dajcie się ponieść energii tej muzyki, dźwiękom, które się nie zestarzeją, nigdy.

na scenie Ania Rusowicz
Poniżej urywki z koncertu :)












Popularne posty