Nie ma takiej opcji - aktualizacja

Minął prawie rok od publikacji postu, w którym 'hejtowałam' kieleckie kawiarnie za brak możliwości płatności kartą. Czy sytuacja uległa zmianie?

   Nie będę powielać treści i kontekstu, który zmotywował mnie do napisania na ten temat, chętnych odsyłam do poprzedniego postu.
Poprzez własne obserwacje i rozmowę z blogerami, spotkanymi przez bla bla car (pozdrawiam ;) ), wnioskuję, że jest ciut lepiej. Ponieważ kartą zapłacimy np. w sklepie z cukierkami handmade kraina karmelu (róg pl. Wolności i Mickiewicza), w calimero (ul. Solna, mają menu bezglutenowe!). Wciąż brakuje mi tej możliwości w: lemoniadzie, wesołej kawce i odbiegając od kawy, w lokalu kanapka na ciepło, do którego zaglądam prawie zawsze będąc w Kielcach.
  Z lekką nieśmiałością, ale moje rodzinne miasto ulega przemianom. To dobry znak.

Popularne posty